piątek, 31 sierpnia 2012

ogórek z kabaczkiem

zerwałam ogórki z krzaczka
kabaczka dostałam od Ani 
kupiłam czerwoną i żółtą paprykę
czerwone pomidory z grubą skórką
zerwałam z ogródka tymianek
majeranek i zioło 
nazwy którego nie znam
leczo bulgocze teraz
pachnie w całym domu
tymiankiem
ciepłem
mną


marzę o ogródku
o stopach w porannej rosie
stąpających w kierunku warzyw i ziół
o kolczastych ogórkach
zielonych kabaczkach,
papryce i pomidorach
rękach sięgających po
widzę ciało schylone
czuje zapach

marzę o krzakach porzeczek czerwonych i malin

o truskawkach, borówkach
o jabłkach pachnących z drzewa zrywanych
marzę sobie, marzę, śnić  zacznę


4 komentarze:

Unknown pisze...

Marzenia masz szansę zrealizować już wiosną. Skończą się piękne marzenia a zacznie się konkretna robota. Co wolisz? ;)

Anime pisze...

wolę robotę:) niech się stanie:)
uniosę, radę dam, kilka krzaków pomidorów, ogórków i kabaczka wyhoduję, żeby stąpać po rosie i się pochylać po nie:D

Unknown pisze...

:)

Anime pisze...

jeśli czasu mi starczy, bo ledwo dycham:D