niedziela, 12 września 2010

sen - 3 siostry

pustynia
jestem bardzo młoda
przyjechałam z ojcem
hotel
zostaliśmy potraktowani jak para kochanków (bolało mnie to)
ojciec znika
zostaję sama
w nowych dekoracjach
okazuje się, że mam 2 siostry
jedna z nich jest chora
ukryta przede mną, przed nami
spotykam się z nią
co ci jest?
jestem chora
siedzi w balii zanurzona do połowy w wodzie, spętana łańcuchami
dlaczego była izolowana? dlaczego o niej nic nie wiedziałam?
dlaczego mama mi nie powiedziała, że mam chorą siostrę?
nie wiedziała, że może wstać,
nie wiedziała, że może się wyleczyć,
nie wiedziała, że może żyć inaczej
po to tu przyjechałam, żeby jej pomóc

jsteśmy 3 siostry,
wszystkie są mną
jestem ja, ta druga chora siostra
i trzecia, której nie znam jeszcze, ale wiem, że jest


zwróć uwagę na relacje z mężczyznami i na sny

Brak komentarzy: