niedziela, 12 września 2010

Ola 02.09.2010

świat - głupiec - śmierć - wisielec - cesarz - walet mieczy (?) - księżyc - siła - arcykapłanka - 8 kielichów
świat, w którym żyłam należy do przeszłości
był piękny i bogaty, ale czas jego minął

głupiec - początek drogi, inicjacja, niedojrzałość
śmierć - transformacja
przeszłość rzutuje na teraźniejszość, zbieranie owoców zasianego ziarna, zatrzymanie się w problemach, uzależnienia (mentalne)
mozliwość wglądu, bez analizy

cesarz - męskość - mąż, ojciec, walka z męskąścią
księżyc - nie lękaj się iluzji, stanu depresyjnego - jest po to aby się rozwijać
siła - manifestacja zasianego, zbieranie owoców, manipulacja, przemoc emocjonalna, psychiczna
arcykapłanka - wiedza, doświadczenie
8 kielichów - wąskie pojmowanie miłości, emocjonalności

świat, w którym żyłam, który jest mną nie dla mnie jest - nigdy dla mnie nie był, mimo że piękny i bogatay zostawiam go
w poszukiwaniu nowego, prawdy, wolności, żeby siebie uwolnić
od schematów
oczyszczanie, uzdrawianie, porzucenie starego świata

spłaciłam dług

Brak komentarzy: